101 nya ide'er

? ? ?

Var kan jag hitta denna tidning? Någon som vet? Jag tittar och tittar men inget jag hittar...

Just denna fast som ex. på bibblan. Den var jätte rolig att kika i!


Jag vill ha!

"101 nya idéer – ny tidning från Allt i Hemmets redaktion
Äntligen finns det en inbjudande ’’Gör det själv’’-tidning för lusten och trenden att skapa ett personligare hem.

Intresset för att fixa & pyssla har ökat lavinartat, och med det ett stort behov av egen kvalitetsmagasin. 101 nya idéer är en inspirerande tidning för den kreativa hemmafixaren.

Här hittar du allt från att måla, sy och snickra till nyare ämnen som scrapbooking, smyckestillverkning och betonggjutning!"



Kommentarer
Linn

vet inte, jag är själv ute efter den!

2010-12-21 @ 18:09:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0