Ansiktsmask





Ibland bör man unna sig en ansiktsmask tycker jag.
Jag sitter själv och typ torkar ihop just nu- torrhetsrynkor, så jag ska rengöra ordentligt, och sen fuktbomba ansiktet.
N jobbar natt ikväll- så nu spelar det ingen roll hur jag ser ut.


"Refining Mask innehåller djuprengörande Kisel och antioxidanten C-vitamin.
Djuprengörande: Refining Mask ”suger upp orenheter” och verkar sammandragande på porerna.
Den passar även när det finns vätska i huden, typ blåsor som kan orsaka inflammationer.

Finnig hud: Masken är utmärkt på finnar, fast det kan svida något. Vid behov appliceras masken punktvis flera gånger per dag och kan också sitta kvar över natten.
Hudstrimmor och slapp hud: Refining Mask har förmågan att strama upp slapp hud.

Använd masken 1 gång/vecka för normal till torr hud.
För fet hud oftare och på problemområden dagligen, som en kur.
Använd gärna Refining Mask efter AHA & Jojoba Scrub. Kisel är en av de mineraler som anses vara viktigast för huden."


Denna finns att köpa här för 219 kronor.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0