Epilator









Skonsam epilering med Braun Silk-épil. Med Silk-épil SoftPerfection kan du njuta av silkeslen hud från topp till tå i upp till 4 veckor!

20 Pincett System
Avlägsnar skonsamt hårstråna från roten - för len hud i flera veckor.

SoftLift Tips
Lyfter effektivt även platt liggande hårstrån från roten och guidar dem in i pincetterna.

Dermatologiskt rekommenderad
Silk-épil löfte för skonsam håravlägsning: med skräddarsydda egenskaper för att göra en standard-epilering ännu mer bekväm.

Massagerullar
Glider mjukt på huden för att stimulera den till att underlätta epileringen.

Personlig hastighetsinställning
Hastighet 1: Extra skonsam.
Hastighet 2: extra effektiv.
Välj det som passar dig bäst.”





Ja, anti-smärta system läste jag på någon sida att denna apparat hade, med det systemet har jag inte märkt något av, kan jag ju säga.

Jisses, jag måste ha en fruktansvärd låg smärt tröskel!


Dock gjorde det ondare att epilera smalbenet än bikinilinjen!

Jag har varit jätte nyfiken på dessa tingest, men inte vågat köpa.

Nu tröttnade min kära väninna på mitt velande och löste detta med att ge mig en i julklapp.


För att visa er och vart man kan hitta letade jag ju upp det.

Att jag hittade prislappen spelar väl ingen roll?

Denna finns nog lite överallt, men läste att lägst pris var hos on-off för 399 (annars 460...) kronor.

Hittade också att det var bästa budgetköpet i någon bäst-i-test.


Hon tyckte att jag skulle prova den, så får jag skaffa mig en dyrare senare.

Som om de inte gör ont de med?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0