Full rulle söndag/måndag

Nu är jag på hemmaplan igen. Kom hem nästintill prick kl 20.

Vi skulle handla lite, och det skulle olyckligtvis visst hela stan med.

Fullt på parkeringen, fullt i kassorna. Och då hade vi ändå självscan!

 

Igår blev att vi var iväg till släktingarna.

De blev otroligt nyfikna när jag det andra jag gjorde var att ställa mig och baka!

Det första jag gjorde var att skotta snö! Och det sista jag gjorde med, då det snöat under de timmar vi var där.

 

Sen tittade vi på lägenheten igen.

 

Sen x antal mil hem till svärmor.

Där fck jag skotta hela uppfarten med, då svärföräldrarna varit på hundutställning i Stockholm innan.
Mina två gentlemän hade båda två helt plötsligt världens livsuppgift att passa lillan.
Som absout inte kunde vara ute och leka i snön lite.

Där är det två fårhundar modell stor, våran lilla staffe och en blandras modell gigantisk.

Vi soc på madrass på övervåningen då undervåningen var iskall.

Så vi sov typ 1 meter från öppen låga.

(gaspatron som genererade värme)

La ned en stol emellan så inte täcket skulle råka kastas av.

Men det låg på!

Jag kunde inte somna, och jag tror varenda hund kom några gånger var under natten för att få plats.

Icke uppskattat!

Sen kl 4 gick ”plastsvärfar”upp, och 5.30 så kom det ytterligare 2 hundar, som skulle passas.

En jätte stor varghunds liknande hund och en 4 månaders flattevalp.

Den stora gick in till svärmor men den där lilla.. hu... inte sugen på valp alls, kan jag ju säga.

 

Har knappt sovit.

8 skulle vi vara på lillprinsens skola.

Jag är glad att jag inte går i 6an igen!!

 

Och nu sitter jag här. Med en smörgås och ett glas godmorgon juice.

 

Köpte hem senaste SOLO tidningen också, som jag börjat tjuvläsa.
Brukar aldrig köpa tidningar, så det blev lite guldkat efter dessa slitiga dagar! 

Imorgon ska här pluggas.

Läsa upp det jag har kvar från förra terminen.

N jobbar typ 8-23 och lillan ska till gammalfarmor!

Hon ringde häromdagen och eftersökte pluttan.

Lämnade vovven hos riktiga styvfar, så jag får fritt imorgon.

 

Jag önskar mig själv lycka till imorgon.

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0