God Jul

Ja, god jul på er!

Här sitter jag halvsminkad och ingen aning om vad jag ska ha på mig..
Kl 14 är vi bjudna till svärfarmor och svärfarfar där hela sambons släkt kommer för julfirande.

Så förbereder mig på maraton ätning idag.

Ikväll ska vi åka till min mor och ha lite julklappsöppning.

 

Min dotter kommer nog vara världens bortskämdaste unge vad gällande julklappar.

Hade lite ångest igår över det.

 

Men, det är jul en gång om året.

Ska komma på något sätt med att lätta samvetet senare.

 

Jag får skriva lite om vad som hände igår senare.

Ska återgå till att fixa till mig.

 

Och få lite julstämning.

Vi har ingen julgran, inte ens lite ris, så det känns inte alls som jul!

Kommer nog vara ruskigt avundsjuk på min mor och hennes gran!

 

Här står det lite kartonger och halv uppackade väskor efter resor.

Kul att städa sen...

 

Jamen, god jul igen ändå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0