Gym?

Funderar på att ge mig själv ett träningskort någonstans i julklapp.
Frågan är nu vara var?
Lutar på KMTI, då jag åker förbi där med bussen.
NJOY och Sats finns ju också. hmm.

Någon som testat där?

Jag funderar dock på att ta 10 kort eller typ 20 kort.
Orkar inte med tvånget att man måste gå.
Då blir det inte roligt att träna.

Men fastnar jag och trivs på gymmet, vill jag ha ett gym med barnpassning.
Jag vill även ha klasser. Core och zumba typ.
Gärna ha Easyline också- det var kul.

Hmm.

Vart tränar ni, är det bra?


Kommentarer
Linn

core o zumba finns på ktmi, de har även barnpassning som ingår i ett av årskorts-erbjudandena. Det är nåt slags erbjudande just nu om man köper årskort innan 2010 är slut.



Jag trivs bra på kmti, det är rent och fräscht.

2010-12-22 @ 19:16:02
Curious

Jag lutar på KMTI faktiskt, fast 20 kort.

Barnpasnning var bara på medlemskortet plus elle vad det var.

2010-12-23 @ 10:59:48
Jossan

KMTI billigare och bättre! 500 för 10 ggr :)

2010-12-27 @ 20:56:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0