Inte igen

När vi var på Gustavsvik, så åkte vi alla kanor och härjade av oss.

Jag, N, lillan och lillprinsen. Samt svärmor och hennes make.

 

Dock när jag satt i barnpoolen kände jag bara instinktivt att något släppte.

Och jag började blöda näsblod igen!

Som tur var att jag hann undan innan ens en droppe hamnade i vattnet!

 

Och så nu ikväll.

 

Lillan tvärslocknade mot mitt bröst när klockan var 18.

Och det gick ju inte för sig, så jag härjade lite med henne så hon piggnade till.

Dock, precis innan hon skulle in och lägga sig när klockan var 19.30, så fick jag hennes knä rätt på näs ryggen.

Och gissa vad som hände?

 

Jo, det började blöda igen. Så hon fick vara uppe lite till.

Kan ju inte ligga och läsa godnattsaga.

 

Men det gick tillslut.

Men det gör ont i näsan.

Måste vara försiktig resten av kvällen.


Nu väntar jag på att maten blir klar, och så ska jag faktiskt plugga lite till.
Vad gör ni denna kväll?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0