Kajsa

Jag längtar galet mycket efter min Kajsa just nu.
Vi lärde känna varandra när jag var 15, hon 16.
Hon plugga i Umeå just nu. Innan pluggade hon i Blekinge.
Hon är ursprungligen från Örebro.

Nyår, dock fortfarande 2007



Vi har en helvriden kompisrelation, som gör att alla skakar på huvudet åt oss.

Vi har nämligen en grej. En telefon grej.

Ringer hon, och jag inte kan (vilket händer typ jämt) eller tvärtom, så svarar vi inte.

Vi kan säga att vi hörs ikväll, men så blir det 3 veckor senare.

Det är så skönt att ha någon som man kan vara så avspänd med.

Är det något speciellt så skickar man ett sms, så ringer man ju upp-självklart.

Men vi kan prata i timmar, eller minuter. Man får ut något av det jämt.

Lite svårt att förklara, men hon fattar.


 

Nyår, dock fortfarande 2007


Hon är bland världens bästa vänner, hon är äkta.

Hon är den man tar med till en öde ö typ.

Hon var bland de första som visste om att jag var gravid.

Hon är min dotters gudmor.


 

På lillans dop

Hon är en fena på att massera också, så det gör ju knappast saken sämre...
Hon kommer nu den 25 till den 26 december.. Längtar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0