Lek i Svart vitt



Sitter lite i självömkan nu.
Tiden går fort men står helt stilla. På samma gång.

Kollar igenom lite bilder som är tagna vid denna tid för ett år sedan.
Dessa är ifrån då vi hade våran julshow för hela skolan.

Började öva lite på några av bilderna.
Jag älskar svartvita foton!
Men då jag aldrig kommer ihåg att använda den funktionen på kameran så ändrar jag sedan.
Här har jag ändrat till svart vitt, ändrat skuggor och högdager samt beskärt bilderna.

Måste ju säg att jag önskar att världen vore svartvit. Man ser något bättre ut då!

Då jag inte har något Photo Shop, så använder jag gamla hederliga paint till att klistra ihop bilderna.
Lite komiskt att de faktiskt blev i de här storlekarna.


Kommentarer
Michaela

Har ps på skiva här nånstans tror ja som du kan få =)

2010-12-04 @ 23:21:52
URL: http://mixiz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0