Skoldags igen

Idag känns det som att mina ögon ska falla ihop när som helst. Konstant!

Innan lunch fick vi en julklapp utav vår lärare.

En tenta, som ska vara inne den 16 december. Tack för den!

Jag har inte varit snäll i år, så jag behöver inte få några julklappar… Tror ni det funkar?

 

Känns som denna dag kommer pågå i evigheter. Glad att klättringen ställdes in.

Hade ramlat ner. Hade tänkt att gå i lite affärer med min nyvunna tid, men jag får nog sätta mig med tentan.


Funderar även på att ta en buss hem. Då tar det en timme att komma härifrån. Om jag tar tåg tar det en halvtimme typ. Iomed att jag skulle klättrat idag så skulle N hämtat mig.


Vill ha något kul att tänka på, men kommer inte på något. I alla fall inte något slötänkande.


Nu ska jag sätta mig och sammanställa enkäter.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0