Tenta klar!

Klar med tentan! Det bara lossnade.

Kom tyvärr inte in på First Class där den skulle skickas in, men fick ta det på mejlen.

FC har krånglat för hela klassen hela terminen nu!

     

  • Organisationstenta

  • Drömstart

  • Socioligitenta

  • Sociologifrågor 6 st (dock ska de redovisas nästa termin)

  • Läsa klart Dansa med träben

  • Sammafatta Dansa med träben

  • Bok rec, kan säga 3 stycken.

  • Graviditetsartikel (lutar starkt på att hålla föredrag istället!)

  • Hitta minst 3 alternativa praktikplatser

  • Utvärdering av termin 3

  • Ta tag i portfolion!


Ska andas lite och värma mina stelfrusna fingrar, och sen hämta min lilla älskling.

Ringde just dit, och hade hon visst diskat!

Kollade just upp tv tablån. Mitt älskade Couger Town är än en gång ersatt med en film, Surviving Christmas. Behöver jag berätta att jag inte är road?!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0