Tillbaka


Nu är vi tillbaka igen.
Det vi hittade som var nedsatt var en väska på stadium som var 50 kronor billigare än innan. Vill byta skötväska, till något med mer fickor.

 

Sen så var det inget mer. Som var rea alltså.

Hittade ett lite varmare pannband från everest, N köpte sina glasögon. Ett par som jag tyckte var fula, men det spelar ju ingen roll.

Löjligt dyra vantar till lillan. 180 kronor för barnvantar är väl att ta i. Men et var herr toffelpappa som stod för det inköpet.

En mössa till N.

Åt lunch, och när vi skulle gå därifrån kände jag att plånboken var borta. Samt ena av mina dyra vantar.

Herregud vilken panik det blev.

Jag höll på att få upp maten, och gråta en skvätt.

Letade överallt.

Tillslut hittade jag den i Ns jacka. Och vanten. Vi har nästan likadana, och de låg på barnvagnen när vi åt.

Hade stoppat i fel ficka.

La den snabbt i innerfickan- obekvämt, men där försvinner den absolut inte!

 

Håll koll på era plånböcker. Ska rensa ur min sen. Har för mycket sedlar etc i.

Och kolla försäkringen, den vanliga täcker bara om nån rycker den ur handen på en!

Vi tog en tilläggsförsäkring på 40 kr per månad, förra gången jag blev av med min.



Gick och tittade efter en större tv, men jag tror man måste ha gps:er på försäljarna som finns i butiken.

De är ju aldrig där när man behöver dem!

 

Kikade även på ny diskmaskin till nya lägenheten.

Men det tar vi efter flytten tror jag. Orkar inte bära dubbelt.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0