Torsolett

Jag har nu suttit och tittat på bröllopsklänningar under kvällen.

Jag vill inte ha de vanliga axelbandslösa eller så.

Var i Linköping för några år sedan, och såg en perfekt.

Enkel klänning. Inte massa blommor och rysch pysch.

Men det var inga tankar på bröllop då.

Har inte direkt hittat någon sedan dess.

 

Och så slog mig tanken. Vad har man för underkläder?

Nu har ju jag lite knepig storlek.

Men oftast är den H. (Kan vara G- I, beroende på hur den är sydd).

Saken är den att jag är smal i omkretsen.

Och om jag nu orkar mig iväg och träna lite blir jag mindre.

 

Så jag googlade lite. Kära google. Där nämnde någon om något som hette torsolett.

Och så fanns det två på CHANGE som var lite intressanta.

 

Torsolett skulle visst vara bra, och jag får en känsla att de är bättre än axelbandslösa bh:ar.

Iallafall för mig.

 

Nu kostar den vänstra 899.95 – och nu 20 % på den.

Sen den högra kostar 999.95 – och nu är det 50 % på den. Så det blir 449.98 kronor..

 

Frågan är ju, är det värt det? Måste ju nästan gå och testa i ren nyfikenhet.

Bör jag hitta klänningen först?
Vad har storbystade för klänningar?



Kommentarer
L

jadu, det problemet har jag också! men jag kom väl inte fram till något riktigt svar... förutom en torso eller liknande..

2010-12-29 @ 16:31:31
sandra nensen

Den vänstra va finast iaf :) lycko N hihi ;) men tror nog att du ska hitta en klänning först innan du börjar leta för tänkt om du fastnar för en armlös.

2010-12-29 @ 16:57:22
URL: http://sandranensen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0