Träningsvärk

Oj, vilken träningsvärk jag har!
I måndags hade vi vollybollturneing, som vi var värdar för.
Hoppas jag får bilder på det snart så kan jag vis våra fina ... hmm.. kläder.

Igår testade jag på Easy Line!

"Easy Line är en träningsform som innehåller styrka, kondition och förbränning.
Passet sker genom cirkelträning.
Träningsformen passar människor i alla åldrar som vill må bättre och förbättra
sin fysik eller som vill gå ner i vikt."



Det är inga vikter eller krångliga inställningar.
Är man lite kort i rocken- som jag, så finns det en liten extra kudde som man kan sätta
in på själva stolen.
Jag sa ju att det inte var några vikter- utan man jobbar med lufttrycket.
Alltså, vill du ha det tungt så gör rörelserna fortare.
Sjukt jobbigt.
Vi var i ett mindre rum än denna bild, som blev väldigt varmt.
Även de som är mest vältränade får ut något av detta!

Är man många som väll träna i grupp, eller om man vill, så kan man varva med några step up brädor.
 
Du gör det med andra ord helt på dina villkor och förutsättningar, men man slipper "gympressen" att
lyfta tungt!


Detta vill jag göra mera av. Så fort träningsvärken och förkylningen är över vill säga.
Tror träningen skyndade på processen med att bli ordentligt sjuk.
Mn det var ju inget jag direkt kände då.


Detta var på Sannabadet i Kristinehamn, där bilden kommer ifrån så ni förstår vad jag menar.
Men det finns nog på mer ställen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0