Dagen och Kvällen

Dagen har spenderats i sann sjukanda..

Iallafall för mig, för när jag är sjuk så gör jag allt annat än vad man ska..

 

Jag städar. Ju sjukare, desto mer renare blir det. Eller saker som hinnas med.

 

Lite från idag:

 

*Pluggat

*Läst en halv ”straffbok”

*Dammsugat alla rum (5 totalt, men vem räknar?)

*Impregnerat lillans skor

*Diskat

*Handlat (bland annat flyttkartonger och en näspray)

*Städat

 

Jag själv är lite förvånad över att jag inte bakat idag.

Men det har nog med att göra att jag inte är så mycket hemma denna vecka så jag kommer inte äta det.

Ska på föreläsning imorgon, sen på onsdag och hela torsdag och fredag i Stockholm.

Sitter och slänger ett öga på Bortskämda barn.

Och svär över att min dotter aldrig ska bli sådan.


Kvällens PLUS var att jag trodde klockan var 21, men så visade det sig att den "bara" vara 20..
Kändes jätte skönt!

Kvällens MINUS är att det skulle komma en och titta på lägenheten 21.20.......



Kommentarer
Linn

Bortskämda ungdomar eller vad det heter tittar jag också på när jag kommer ihåg.. jisses säger jag bara!

2010-11-16 @ 11:41:35
URL: http://pearldrop86.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0