Jag VANN någonting


Något helt otroligt har hänt!
Jag vann faktiskt något! Jag är paff!
Precis när jag kände att "nej, nu försöker jag inte något mer."

En av mina favoritbloggar, småstadsprinsessan, har en del tävlingar, och jag deltar endast i de som jag vill ha, så jag tävlar inte för att enbart vinna något.

Här sökte hon "försökskaniner" till detta:



Ett torrschampo/ stylingpuder som kommer till varierande hårfärger!
Den kostar 179 för den som är sugen på en själv.
Vet ej om det blir dark brown/black eller brunette än.

http://eleven.se/the-all-nighter-styling-powder-10561.html


Har vait nyfiken på torrshampo hur länge som helst, men det har liksom inte blivit av.
Sen började den otacksamma delen i mig börja med: Nämen nej, jag vill ju hellre ha något från en annan tävling!
Men den dumma tanken tystades ner fort, jag är så glad att jag F A K T I S K T vann något!

Jag återkommer med en recension på den.




Kommentarer
Linda.

Åh vad fin och gullig du är.. Men det gör mig så ledsen när ni säger att ni ger upp.. Gör aldrig det, SNÄLLA!! Men ohhhhh vad glad jag blev när jag läste att jag var en av dina favorit-bloggare!!! UNDERBART!!!!! Kram <3

2010-11-16 @ 21:23:05
URL: http://www.smastadsprinsessan.se/
Linn

Väntar spänt på recension.

2010-11-16 @ 22:21:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0