Lillan sjuk

Hon var dålig i helgen, så hon fick vara hemma från dagis i måndags. Sen har det varit fullt ös som vanligt.
Lite kinkigt dock.
Nu idag kom hon hem från dagis med feber, hängig. Tvärslocknade kl 18 på pappas bröst.
Sen åt vi mat, och allt kom upp. Vid matbordet.
D och N tappade matlusten, men jag är nog helt enkelt för van från min graviditet som jag spenderade på alla fyra framför porslinsstolen. Nästan inget hindrar mig från att äta min mat när jag är hungrig.

Känns som det kommer vara en mycket.. vaken.. natt inatt.. attans.

Nu blir det filmtajm med en liten varm sjukling... Ska bädda om hennes säng med plastlakan först bara.

Vi som skulle passa på att komma iväg och spela squash imorgon när hon var på dagis.
Och hämta ena bilen som är på verkstaden samt lämna plasma.
Men. Kommer ju, som alltid, bli smittad av detta. 
Som vanligt!

Jag blir alltid sjuk då hon varit sjuk. JÄMT.

Sabla immun"försvar".


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0