Lip Balm



Enligt mig, den bästa läpp balsamet som finns.
O ja, jag har provat massor!
Detta är varken för kladdigt eller för hårt.
Inte heller smälter det lätt i fickan som vissa gjorde.
Den håller till och med i en omgång i tvättmaskinen, som jag glömt massor i fickorna.

Mina läppar blev beroende i högstadieåldern av för mycket läppglans, gärna de lite billigare sorterna.
Det gillade inte mina läppar alls, utan kontrade med att vara konstant uttorkade efter det.


Nu så har mitt beroende trappats ned! Använder mig endast av denna numera.
Euecerin har annat också, sköna hudkrämer, tvålar och solskydd!

Denna kostar 26 :- och finns på Apoteket


Kommentarer
Linn

Jag har ett du ska få testa!

oanvänt såklart :P

2010-11-06 @ 12:45:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0