Måndag morgon

Hej där.

Nu sitter jag i skolan och jobbar med enkätsövningar.  Om godisvanor.
Min arbetspartner är i London just nu, så hon lämnar mig helt i sticket.
Hoppas hon köper med en bra muta till mig...

Började och gjorde klart enkäten förra gången, så jag har den nu utskriven och har typ hälften i skrivna av folk.
Har till och med sorterat upp dem i man och kvinna mappar som jag gjorde.

Morgonen började alldeles förfärligt.

Lillan kom in och bara skrek. Kikar på klockan och jag hade glömt ställa om klockan från igår.

Efter en arg kvart så löste sig det mesta. N började senare idag, så han skjutsade mig till Malin istället för att jag skulle ta bussen i typ 40 minuter. Hur skönt som helst!

Vart resten av dagen kommer sluta har jag ingen aning om.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0