Nere

Förkylningen har verkligen bitit fast i mig!

Var till sjukhuset förut.
Den första läkaren hade sagt att det var ett så enkelt ingrepp för att få vätskan!
En spruta, så suger man ut det. Fel!

När jag var lite föll jag viss mycket svårt, in i en stol.
Så illa att jag under hela min uppväxt har haft ett ganska djupt hack i kraniumet i ögonbrynet.
Nu har något bildats i det hacket, i det onaturliga "hålet" som blivit.

Vad är vet vi inte ännu.
Dagens läkare, var orolig, speciellt då det dragit sig ner mot själva ögat.
Hon fick gå iväg och prata med en annan läkare.
Jag ska iväg igen på någon slags röntgen. Något ord med -grafi på slutet.
Det för att se vad det kan vara.


Efter det så ska jag opereras.

Det är jobbigt att inte veta vad det är!
Läkaren hoppades på att det var en godartad cysta. Jag tror inte hon lärt in ansiktsmimiken, då hon snarare såg orolig ut.

 

Nu går det och maler i mitt huvud. Tänk om det är, peppar peppar, cancer?

Sen åkte vi och handlade lite för imorgon. Jag har verkligen ingen lust att åka till Stockholm längre.
När vi kom hem hade jag sådan huvudvärk att jag fick ta två Eeze och la mig och sov i 3 timmar.
Sambon gick och hämtade lillan, och sen handlade. Så jag fick vila.

 

Huvudvärken har inte gått över.

Den där chokladen är väldigt svår att låta bli. Vill bara tröstäta



Kommentarer
Michaela

Urs förstår att det är jobbigt! Vi får hoppas på det bästa helt enkelt! Och ät chokladen, de är lite tröst iaf :)

2010-11-17 @ 19:10:58
Linn

usch...ja det är inte lätt att inte oroa sig.. hoppas på det bästa!

2010-11-17 @ 20:51:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0