Presenttips herr


Min fästman (jag älskar att kalla honom det!)fick av mig denna present:


Beskrivningen är  :

"Dolce & Gabbana Light Blue Pour Homme, en fräsch och maskulin doft för mannen som personifierar Medelhavskänslan; charmig, sexig och förförande.
Toppnot: uppfräschande bergamott, saftig och solkysst mandarin, frusen grapefrukt och väldoftande enbär. Medelhavets fräschör
Hjärtnot: aromatisk rosmarin, kryddig Sichuan peppar och sensuellt rosenträ. Manlig
Basnot: en underskattad blandning av Amerikanskt myskträd, rökelse och ekmossa som tillsammans skapar en sensuell doft. Medfödd sexig."


Ibland måste man bara skratta åt hur de försöker beskriva dofter..
Frusen grapefrukt??
Ni får gå in och sniffa på den, jag älskar den.

Finns i 40 ml och kostar då 495:-
och i   75 ml och kostar då 645:-


Jag köpte den stora då jag ville att han skulle kunna ha den ofta.
Men tröttnar man på dofter fort så rekomenderar jag den lilla.


Kommentarer
Linn

mmm, jag köpte en variant av denna (inte denna exakt, men liknande minns ej namn) till N och han har kvar den än... nu doftar den inte alls gott längre så funderar på å kasta den å köpa en ny :P

2010-11-07 @ 21:32:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0