Slö

Idag är det en slö dag idag.
Prinsessan vaknade 5 och vägrade somna om och jag hade ju iallafall väntat mig mig sova minst 2 timmar till.
Men nej.

Hon ville inte alls sova, utan ville titta på Airbuddies.
Och jämt då orkar vi faktiskt inte bråka, så hon satt där och kikade medans vi hämtade krafter.
N åkte vid 6 någon gång.

Vi är kontakt familj åt en kille som vi kallar D.
Eller lillprinsen, som jag nog kommer kalla honom.

Det blir han nog lagom glad åt. haha


Hur som helst, vid halv åtta gick jag upp och tog med S till dagis. Hon var hemma hela helgen och igår så nu fick det räcka. Hon behöver leka med barn!

Kom hem och lillprinsen låg fortfarande med täcket över sig så jag gick till min säng och gjorde likadant.
Sen var nästa medvetna stund halv elva med att den nya hemtelen och den nya hemska melodin störde min sömn.
Sen gick vi motvilligt upp.

Jag som skulle läst sociologi.... Försökte igår, men huuuuu vilken hemsk bok.
Ska försöka komma på något att göra för dagen.

Herregud, vad skönt att ha lov denna vecka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0