Söndag "kväll"

Ja. Vad hände idag då..

Vi satt hemma och väntade på mannen som skulle komma och titta på lägenheten.
Kruxet var att han aldrig ringde.

Vid 15-16 tiden blev vi lite smått irriterade så vi bestämde att vi inte skulle sitta hemma och uggla.

 

Utan vi åkte iväg en sväng.

Först till min familj och firade farsdag där med prinsesstårta.

Han fick en after eight ask.

 

Sen gick vi till svärfar. Han fick snus. Väldigt komiskt att de bor bara några x antal meter ifrån varandra. Så det va väldigt bekvämt.

 

Insåg att det blivit sent, och ingen hade sug på att laga mat.

Så det blev pizza..

 

Imorgon blir en lång dag. Iväg till dagis 06.45 och sen skolan.

N hämtar upp mig, och vi är hemma runt halv fem.

Hemma kommer svärfar och lillan möta oss. Svärfar ska hämta på dagis.

 

Har gjort i ordning för imorgon och så ska jag bara in i duschen...

Sen ska jag inte göra ett skvatt mer än vad jag behöver.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0