Värmeskydd- rakt hår



♥Den svarta  heter Matrix Vavoom Gold Heat Iron-In Control  kostar ca 160 kronor.
Håller hyfsat länge, och håret känns ungefär som vanligt.

                  
♥Den oranga heter Matrix Sleek Look Smoothing Iron Smoother ca 150 kronor.

Något för mycket staga, om man ska ha håret utsläppt, men det håller sig rakt.
Fick inte så mycket glans- men kan ju var för att jag behöver klippa mig.
Håller för fukt och regn, även dusch stänk!

Men jag föredrar att ha en mer "naturlig" känsla oftast.
Men bra om man ska göra hår uppsättningar!


Numera gör jag så att jag sprayar den oranga i hårbotten, och den svarta i längderna så får jag ett rätt bra resultat. Man är ju varm om huvudet, och om det är varmt kan håret locka sig lite.
Speciellt nu när man har mössor på, så blir det ju extra varmt.



♥Svarta Syoss var desperat köp på ICA maxi,  ca 75 kronor.
Nu får jag ju erkänna att den inte fått någon helt ärlig chans,
då det bara regnade då jag testade den, och jag testade den 2 ggr.. Inget vidare tålamod.
Men denna är nog inget för mig- för jag är alldeles för lockig för denna!
De som har lite fall och som ändå plattar det är nog denna kanon på.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0