Flytta?

Vi håller nu på att söka oss till en större lägenhet. Varit och tittat på 3, men bara 1 passade oss. Får svar till veckan hoppas jag.
Även om det inte blir just den lägenheten, så är det inte längre frågan om Om vi flyttar, utan om När..


Jag håller nu på att fundera ut tillväga gångs sättet med packning etc. Mycket att tänka på, och jag har ju ändå lov i en vecka nu.

Om vi får just den här lägenheten ¨så vill jag ha bort x antal möbler etc, och i viss mån skaffa nytt.
Möblerna får jag lägga ut på blocket eller något.

Detta har slutat med att jag går och gör rensningar lite här och var.
Särskilt i skåpen har det rensats.
Hur kan man samla på sig så mycket?

Döm min förvåning när jag hittade en hel låda, fullproppad med skönhetsprodukter- allt från kropps och hårvård till make up.. haha.
Detta från när jag var mer aktiv Oriflame konsulent.
Inte så länge sedan, men minnet är kort. Har haft så mycket att tänka på.

Får kolla igenom den sedan när jag hinner vad som ska behållas och vad som kan säljas..

Ibland är det kul med städning!


Kommentarer
Linn

Det är förjävla skönt att rensa ut och slänga en massa saker när man flyttar :)

2010-10-31 @ 11:32:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0