Jag ville INTE ha rätt

Ja, det låter kanske lite illa, men ja. just i detta ville jag inte ha rätt i!
Igår förmodade jag ju om att det skulle göra väldigt ont idag...
hade gärna haft fel, men hade tyvärr rätt..

För attans vad det känns i armarna..
Imorse när jag mödosamt rullade mig ur sängen och märkte att det värsta som fanns just då var att dra linnet över huvudet...

Folk runt mig sa ju att det var bra, betyder ju att jag har tagit i.
Men jag kan ju lika gärna ha världens sämsta kondis och fått värk efter att knappt försökt?


Men jag fick beröm "Oj, vilka sparkar du har!"
Och det gjorde det nästan värt smärtan .. haha
Någon uppmärksammade mig då...
Nu uppmärksammar alla mitt ynkliga gnäll..

Men just om det sistnämnda behöver vi ju inte prata om igen.. någonsin..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0