Kick & Box

För andra gången i mitt liv har jag testat på kick & box.
2 timmars tortyr kan man väl enklast beskriva det..

Jag är inte så mycket för det där med att vara särskilt aktiv...

Förra veckan provade jag på vattengympa, och nu på torsdag ska jag testa på Step Up.
Undrar varför man ska ha 2 jobbiga pass på en vecka.
vattengympan var inte så farlig bortsett från att jag var något för kort så stod på tå för att inte svälja halva bassängen. Belönade mig med att placera mig i bubbelpoolen efteråt ...

Undrar vilken träningsvärk jag komer få imorgon? Och i vad kroppen kommer säga i helgen?
Aj aj AJ antagligen....

Men jag är rätt stolt över mig ändå. Måste nästan ta och hitta mig någon motionsform.
Lite mer energi hade ju inte vart så fel.


Kommentarer
sandra nensen

det är nog en sport som jag tror skulle passa dig jävligt bra. snabb och smidig!

2010-10-27 @ 15:50:39
URL: http://sandranensen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0