Top Model och Hollywoodfruar

När katten är borta så dansar råttorna på bordet, sägs det som bekant.
Ikväll jobbar min sambo och därmed är tvn totalt xbox fri!
Inget tv spel, ingen fotboll..

Så vet knappt vilken kanal jag ska titta på.
Men det får nog bli Top Model sen Hollywoodfruar...
I Metro läste jag att kvällens avsnitt skulle vara om Maria Montazami, som flugit till Sverige och därmed fått svullna fötter- vilket tydligen är väldigt pinsamt om det skulle vara några fans på flygplatsen...

Jag hör hennes röst i mitt huvud och t.o.m nu kan jag knappt sluta le..

 Och sen efter det är ju Kvinnors hemliga liv.
Något om sekter. Vilket är lite komiskt då vi har arbeten och rapporter som ska in om just sekter i Organisationskunskapen i skolan.
Blir nog kanal 3 hela kvällen.



De två första är sällan det kommer på, då sambon är hemma..

Så nu har jag både tvn och datorn! haha


Ibland får man helt enkelt fånga vardagslyxen när den är tillgänglig...



Kommentarer
Linn

Gilla!

2010-10-26 @ 13:16:02
URL: http://pearldrop86.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0