Vad ska hinnas med?

Känns som man har sjukt mycket att göra, men ändå inte. Känns lite stressigt.
Idag hade jag och sambon en frukost dejt hemma.. ja, skratta ni, men det har typ inte hänt på hela sommaren och hösten att vi ätit ätit frukost samtidigt.

Och då han har sin praktik från sin skola, i samma stad där jag går i skolan så har jag tagit med honom ut och ätit på två sk lunchdejter.

Så nu har han fått äta pizza på mitt favoritställe, och så sist blev det "thaien".

Ovant, men härligt!


Idag ska det läsas grupp psykologi, sociologi, "straffbok" och bokrecension på den.
Har även ett stort arbete om graviditet- kost och hälsa som inte skriver sig själv och en idrottslektion i senioridrott som ska planeras i detalj... Jippi.

Helst skulle jag bara vilja gå och baka. Gud vad gott med en dumlekladdkaka..
Eller en choklad kaka med dumle fluff... eller dumlekakor med mandel..

Hahah insnöad på dumle här... Men får snabba mig för mina två påsar som var fyllda med dumle har på ett plötsligt och mystiskt vis minskat i både vikt och omfång..

Och jag gillar inte dumle- om den inte är bakad i något...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0