Ännu en onsdag

 


Bilden togs i Trysil.
Tänk vad fort tiden går!

Nu är jag ny peelad, duschad och insmörjd- så nu luktar jag hallon.
Var ute och sprang med hunden i skogen igen förut. Tredje dagen i rad nu, så det blev väldigt lugnt.
Stannade till och gjorde allt från utfall till tåhävningar, balans övningar och en massa streching.

Var varmt så tröjan åkte av, så lite sol fick överkroppen också samtidigt som jag tränade, hoppades på att ingen skulle komma och sneglade mig över axeln mot alla tänkbara stigar som någon människa kunde komma gåendes på! Får ta och försöka mig på en för bränna så jag inte ser ut som en kräfta på Malta sen…

Gick förbi vid gamla lägenheten och hämtade en av cyklarna. Tog inte med dem vid flytten. Givetvis var det punktering på bakhjulet så jag fick inte cykla hem som jag tänkt mig. Ringde en kompis som bor där så hon kom ut med en flaska vatten.

Sen ringde min gamla praktikplats, och när de hörde att jag satt ute fick jag mig en förmaning om varför jag inte satt där…
Så vi gick dit en stund, så fick de snabbt vara lite hundvakt medans jag hämtade lilllill på dagis. Tur att det ligger jämt bredvid!


Nu lagar jag mat,
korvstroganoff med ris får det bli idag. Min stroganoff är grym.
Med grönt äpple!



Kommentarer
L

*Tack för att du väckte mig! Det var trevligt med lite dagsljus! :)

2011-04-20 @ 22:01:23
sofie

mer bilder från trysil tycker jag! :)

2011-04-20 @ 22:37:07
URL: http://sofiejohanssson.bloggplatsen.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0