Måndagmorgon

Oj, vad tidigt det blev. Klätt mig, halv sminkad och var ut med hunden och då var klockan 06.20. Hu!
Nu är jag färdig sminkad- eller ja. Hade bara concealer förut och så nu mascara...
Har även ätit min frukost bestående av två rostmackor med ost, ett glas oboy och innan det ett glas c-vitamin med järntablett. Jag misshandlar min mage tror jag. Inte världens bästa frukost direkt.
Men ha ingen aptit alls.

Idag ska jag på en arbetsintervju kl 15, och N ska på en kl 16. Lite komiskt.
Får väl se hur det slutar. Missar klättringen dock tyvärr!

Ska borsta tänderna strax och lite senare gå och ta bussen som går 07.20.krypa ned och krama lite på lillan.
Om jag inte är väldigt seg med tandborstningen ska jag nog
Raka spåret till Färjestad och sen bila till Kristinehamn.
Sällan jag åker tåg nu, i alla fall inte på morgonen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0