Tillbaka i Sverige


Nu är jag tillbaka i Sverige. Sovit en stund och varit fruktansvärt trött hela kvällen.
Älsklingarna lagade till en riktigt saftig köttbit, ugnspotatis och bea sås med flingsalt.

Har varit en helt suverän tid borta med vissa inslag som man kunde ha skippat, men skönt att vara hemma igen!
Tror jag får ta och stycka upp dagarna och händelserna i olika delar, men just nu har jag verkligen ingen ork.  Har två kameror vars bilder är sammanlagt över 900 bilder att kika igenom och välja ut godbitar ifrån, samt invänta andras bilder.

Ätit gott, mycket skidor, badar, bastat och härlig sol de sista dagarna. hade det varit med familjen hade det varit bättre, men det var inte så mycket fel med detta heller....

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa senaste numret av SOLO.
Hoppas min älskade dotter sover länge imorgon, för det vill jag göra....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0