Marabou Mango

 



Har ni provat marabous mango choklad?
Det har jag, och kan erkänna att jag inte direkt hade skyhöga förväntningar på den.
Är lite skeptisk till att blanda in starka smaker i choklad. Men... den var bättre än vad jag föreställt mig. Inte så att jag själv skulle gå och köpa den, men klart godkänd. Funkar i brist på annat om man kan säga så.
Åt inte mer en ett fåtal bitar, det blev en rätt mättad smak.

Tydlig smak av både choklad och mango. Kul kombination.

Förövrigt så skapade jag en ny kategori till detta inlägg, får lägga in några tidigare inlägg också som passar in där. Lilli Nyfiken heter den. Bra namn tycker jag.
Lite självcentrering med en touch av association av mitt bloggnamne samt personlighetsdrag.



Kommentarer
sandra nensen

Jag gilla den inte alls, kändes mest som sockerklumpar som låg i med nån stark smak. efter ett tag blev jag så trött på smaken så jag sög upp chokladen och spotta ut bitarna haha

2011-04-27 @ 21:12:02
URL: http://sandranensen.blogg.se/
Linn

Sv: piken var till mig :P

inte dig ;)

2011-04-28 @ 11:39:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0