Höst?

Gårdagen var mycket trevlig. God mat i goda vänners sällskap. Efter maten smet killana in i ett rum och spelade tv spel. Lillan hängde också på, då det rummet har alla Ms leksaker. Så killarna fick leka affär samtidigt. Resterande tjejer placerade oss i soffan och kikade runt på gemensamma vänners bloggar, kläder och hade lite prattid. Gos med bebis blev det också. Hon började visst skratta mer rullande när lillan och N busade med henne, så flickans mor var smått lyrisk. Medina har även börjat upptäcka tungan vilket kan se väldigt komiskt ut. Åkte därifrån vid 01 inatt, men som tur var så borstade vi tänderna på lillan där innan så det var bara att stoppa henne i säng när vi kom hem. När väl vi låg i sängen var klockan 02. Smått förundrade var vi över denna händelse. Inte till vanligheterna i denna familj.

Nu så håller vi på att vakna till. Sen ska vi göra oss i ordning för att ge oss iväh på höstmarknad. Löven som ändrat färg högst upp har jag försökt lura i mig att det är solen som bränt sönder dem. Dock har jag ingen förklaring till att det blir mörkt så mycket tidigare på kvällarna. Försöker ignorera det. Och iomed att det faktiskt är höstmarknad så jag får väl ge mig med att kalla att det är sensommar och inse faktum att det numera är höst.

Förhöst tänker jag kalla det, med en hint av sensommar.




Kommentarer
Lilla H

Det blev som sagt en overall. Sen har jag en jacka och termobrallor också. Hatar detta med vinterkläder så ju så rädd att hon skall frysa!

2011-08-21 @ 19:46:47
URL: http://haleyborg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0