Josephine Bornebusch

 


Josephine Bornebusch. Vet ni vem det är?
Ja, bilden avslöjar ju för den i Sverige som missat detta. Hon spelar överklassfrun i Solsidan. Jag har aldrig sett ett helt avsnitt av det. Jag lyckades alltid missa det. Reste, bakade, pluggade eller sen kväll med lillan. Eller vad det nu var. Minns att jag att jag läste tv tablån då det skulle börja. Ja, det verkar kanske lite roligt. Men sen blev det aldrig av. Avsnitt efter avsnitt så fastnade mina vänner, och några började oja sig och undrade hur / varför jag inte sett ett enda program. Att jag bara måste se ett.

Så en dag så lyckades jag bläddra in på rätt kanal, och inte missat så mycket. Smsade mina vänner om detta fenomen. Försökte titta. Men det snackades hela tiden om överklassfruns makes anal hela tiden. Jag orkade inte så mycket mer efter undersökningen av just denna i en bil... Jag är inte riktigt med i den humorgenren. Efteråt frågade mina vänner ivrigt om jag sett och gillade det. För det var klart att jag var tvungen att göra det. Jag sa nej. De höll på och dåna. Men när de fick höra varför så erkände de ovilligt att det kanske inte var det bästa avsnittet att börja titta på. Jag håller nog med.

Så en tid nu har jag känt att de vanliga bloggarna har mist sin glans lite. Vännerna uppdaterar inte så ofta, de större bloggarna har man blivit rätt mätt på. Visst, make up och så är intressant, men jag är inte i min sminkperiod just nu.
 

Ni måste kolla in hennes blogg här. Klickade runt lite, då det är fotboll vilket per automatik gör N onåbar. Och hittade hennes. Blev i vanlig ordning nyfiken. Och någon timme senare nu så har jag läst igenom alla 39 sidorna (!) och garvat högt ett flertal gånger. Ja, så intresserad är jag av fotboll, ja... Efter att ha läst denna blogg kan jag faktiskt tänka mig att ge Solsidan en chans till. Så Emelie kan verkställa sitt hot om att kidnappa mig och binda fast mig i soffan och titta på hennes säsonger (säsong?) på dvd. Jag hoppas starkt på att hon tvångsmatar mig med choklad undertiden också... Det vore ju jätte hemskt....



Kommentarer
L

Ja just det avsnittet var inte det bästa...

jag har två säsonger ;)

2011-08-18 @ 12:06:09
sandra nensen

Älskar solsidan :D

2011-08-18 @ 14:19:36
URL: http://sandranensen.blogg.se/
Lilla H

solsidan var bäst första säsongen andra känns det som de fått anstränga sig mer och mer för att hitta på roliga saker

2011-08-18 @ 14:23:49
URL: http://haleyborg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0