Känner han mig inte alls?



Av någon konstig anledning har jag fått för mig att man efter att i flera år utav att bo tillsammans, så lär man sig en sak eller två om sin partner. Men vissa saker som man tycker borde vara självklara vid det här laget tycks vara märkligt svårt att komma ihåg. Jag tycker milt sagt inte om lätt produkter. Varken att äta, dricka eller tillaga med. Men ändå tycks några produkter leta sig in i mitt kylskåp. Så varför göra han såhär mot mig?

Jag vägrar köpa lätt produkter. Då är jag hellre utan. Ingen light cola eller lättmjölk alltså. Jag och N kompromissade om mjölk köpet då jag jämt köpte 3 % mjölk och han lättmjölk. Så det blev mellanmjölk… Nu måste jag köpa det då jag inte hittat någon laktosfri 3 % variant.

Detta var dagens ilandsproblem. Vad är erat?



Kommentarer
L

Hrrm, att han alltid klämmer på mitten på tandkrämstuben? Fast då brukar jag skratta. Det är lite klyschigt liksom.



Btw vill jag inte heller ha lättprodukter.

2011-08-24 @ 14:37:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0