Nu är hon 3 år!



Nu i dagarna har min lilla tjej blivit en stor tjej! Firade lite lugnt med på själva dagen med oss i familjen och gammelfarmor kom över på en tårtbit. Dagen efter kom hemmes mormor på en tårtbit. Tårtan gjorde vi själva, jag och lillan. Hon ville ha en en rosa. Så vi bakade självklart en rosa!

Denna helg kommer det bli full rulle! Imorgon är det stora släktkalaset och på söndag ska vi ha barnkalaset för hennes små vänner. Så idag ska jag börja baka. Vet knappt vart jag ska börja...



Kommentarer
L

Kul!



Grattis till lilla stora tjejen :)

2011-08-26 @ 13:17:38
sandra nensen

Har du färgat grädden i svagt rosa eller är den vit? de där rosa räckte det med en sån där burk, såg att du hade köpt en sån där med olika strössel i. ska nämligen göra en liknande till moa och hennes dop ;)

2011-09-16 @ 11:30:44
URL: http://sandranensen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0