Nytt i köket!



Ni anar hur glad jag är över min nya leksak. Har sökt med lyktabara efter liknande. Tur att jag har Ns faster som mina ögon ibland. Denna finnstydligen på Jysk för en hundralapp. Jag bara betalade henne. Billigt och bra! Plåten går att ha i ugnen, och när den kallnat så kan man ta på locket.

Perfekt
till bakverk eller potatisgratäng eller liknande. Särskilt om man tar med mat vänner och familj! Började använda den direkt faktiskt. I och med att locket är så högt så är den bra för ex. cupcakes, som man ändå inte kan stapla på varandra. Tror jag vill ha en till faktiskt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0