Nytt i köket!



För några veckor sedan kunde jag knappt tåla mig till lillans födelsedag. Allt jag skulle baka. Nu har det tagit tvärstopp idéverkstaden. Tårta eller cupcakes? Båda sorter? Kakor? Hur många? Bakelser? Godis?


Ge mig lite förslag då… Köpte i vilket fall hem en större ballongvisp, tyllar och en riktig spritspåse. Har engångsspritsar också. Lillan bestämde strössel. Rosa. Det är lite svårt att tänka sig att hon är en rosa tjej nu när hon springer runt i sin älsklingströja som är en blå gul fotbolls t-shirt...



Kommentarer
Louise - foto

Cupcakes? Vanliga muffins, kladdkaka? :)

2011-08-20 @ 12:53:32
URL: http://wizy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0