Cleas Ohlsons baksortiment



På cleas ohlsson finns lite smått och gott, sist jag var där- vilket inte är så ofta, fick jag span på dessa. Köpte ingenting då, men tyckte det var lite roligt att visa er. Hittade ett kakfat för cupcakes. Finns i färgerna rosa och silver.. Hittade även en baksten, har velat ha en länge, får ta och köpa mig en. 33 cm i diameter- kanske är lite liten, då jag vill ha den för bröd och pizza bak. Men serveringsställ medföljer och det är ju bra.  En baugettplåt skulle jag gärna vilja prova. Bakplåtstället skulle passa perfekt i vårat smala kök, nu belamras stolar med plåtar, ovanpå micron eller vart det nu kan få plats. Muffinsformarna var faktiskt det enda jag köpte med hem. Tyckte de var så söta och tänkte på pojkbarndop eller kalas. Men alla runt mig har bara små flickor! Nåväl, det funkar nog med blåbär också...

Kakfat 149 kronor
Baksten 129 kronor
Baugettplåt 89 kronor
Bakplåtsställ 129 kronor
Muffinsformar 19 kronor



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0