1-0



Helt omotiverad bild från när jag var runt 16 - 17 år.


Gissa vem som just sovit de senaste 2 timmarna på soffan? Jag sover aldrig på soffan. Jag tycker sängen är skönare. Men inte ikväll. Somnade ifrån godnattsagan. Får läsa två som ersättning  imorgon. Hade börjat starta igång en webbkurs men blev då avbruten av en liten flicka med glittrade trollstav som låter, och som skulle trolla bort mig. Sen orkade jag inte ta upp kursen igen, utan landade i soffan.

 

Tänkte vakna till lite här först, och piggna till vid kursen, med hjälp av mina chokladkakor/ godis. Tyvärr var de bara två, och sen sista är farligt nära att bli kallad uppäten, så där rök den självmutan. Kanske ska alfonsfiera mig och köra ”jag ska bara” och så skjuta på det till imorgon.


Låter rätt bra just nu. Så gör vi. Lättja 1. Självdisciplin 0. Helt okej odds så här först kvällen ändå, tycker jag.



(Min kaka är slut nu)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0