Bakning är terapi



Håller nu på att baka lite baguetter. Baka är lite av terapi för mig. Varit på riktigt dåligt humör, hormonerna sprutar nog fullkomligt ur öronen på mig. Lillan är hos svärfarmor, och hade tagit med en film. När det upptäcktes att skivan inte var med blev det visst ett himla liv och jag fick gå tillbaka igen.

Var tvungen att gå in igen, efter att jag bara tagit ett par steg ut i gången och stänga ytterdörren för att samla mig. Grannen under, som jag skrivit om innan, kan verkligen inte ha det hygieniskt hos sig. Det stank något så fruktansvärt. Gjorde ett nytt försök och rusade ned. Ringde hyresvärden, det går inte att ha det så här! Hann precis komma fram och fick rusa in på toaletten och kräkas. Stanken triggade verkligen igång illamåendet.

Men nu, väl hemma igen- efter att hållit andan och rusat upp igen, så börjar det kännas bättre. Här luktar det bröd!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0