Chokladpaket till jul!



Det har ju varit massor av tävlingar på diverse bloggar såhär nu innan jul, och när jag snubblade över en tävling hos mat.såklart med ett chokladpaket för ett värde av 250 kronor från selectedseven var jag ju bara tvungen att pröva lyckan. Så när jag loggade in idag så fick jag reda på att jag vunnit! Vad glad jag blev! Så nu har jag skickat iväg adressuppgifterna och sen sitta dreglandes och vänta vid brevlådan!

Om det nu inte kommer innan jul så gör det inget. Då ska jag bjuda på någon riktigt god chokladdessert på nyårsmiddagen istället!



Kommentarer
L

himla nice!

Grattis!

2011-12-20 @ 19:26:35
En blogg om Kevin

Åh, vilken lyx! Grattis!

2011-12-21 @ 10:07:27
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0