Lite om dagen

Idag var jag 1 ½ timme hos sjukgymnasten. Fick hem lite papper som jag ska läsa igenom ikväll, om träning och vad att tänka på med hållning etc. Lite rädd för att jag har bäckenbottenproblem. Vänstra sidan om ”svanskotan”. SI led kallade hon det visst. Hur som haver, om det bara var på ena sidan så kanske inte ett sk graviditets stödbälte hjälpa. Köpte ett när jag väntade lillan men hade inga problem visade det sig ändå.  Så jag sålde det. Men andra graviditet, som jag tidigare nämnt, är tuffare mot kroppen.  Inte jätte glad i tanken att behöva betala 650 kronor för ett bälte, så jag avvaktar.

 

För övrigt gick jag på stan efter besöket. Hittar verkligen ingenting av det jag vill ha. Inga snygga mamma tröjor, inga varma koftor – vill ha utan acryl men det finns det visst inga… Ingen svartbrun vattenfast eyeliner. Jag vill ha ett par låga skor med höga skaft som ska vara varmfodrade, och det fanns bara i storlek 36 och de var förstora. När jag frågade efter mindre tittade butiksbiträdet dumt på mig och visade mig avdelningen. Som om jag inte tittat där… Och där fanns det bara med klackar eller utan varmfoder. Hon påstod också att det bara var just deras affär som hade 35 or. Typ sådär var hela min affärsrunda- jag visste ungefär vad jag ville ha, men inte hittade jag det. Typiskt.  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0