Paketet kom på posten



Idag låg chokladvinsten i postlådan. Slet upp det likt min dotter gjorde med sina julklappar. Detta var vad som låg i. Gick in på hemsidan för att kolla vad var och en av sakerna verkligen var och vad man kunde hitta på med dem. Ingen aning om det ännu.

Hade hoppats på att det var en lite mer blandad kompott, då det bara är jag som uppskattar mörk choklad i detta hem. Lite blandade känslor. Men, ändå. Det var ju gratis. Och saker jag inte skulle ha köpt själv i en affär. Dock hade jag hoppats på att den varan man i tävlingen skulle berätta om att man önskade sig och motiveringen till varför man ville ha den, skulle vara med. Jag valde en kakao så att jag kunde baka saker som muffins, tårtbottnar etc. Men den lös med sin frånvaro.

Måste erkänna att jag även räknade ihop priserna, när jag ändå tittade upp vad det var för något. 223 kronor skulle detta kostat, och vinsten skulle ju ligga på 250 kronor. Men, igen... Jag är inte den som är den. Det var ju gratis.

Sally Williams mjuk nougat med mandel
Bonbarr choklad- och kokosbar
Monbana chokladbar 70%
La Parisienne Monbana 65% med smak av macaroons
Mörk choklad 65% minibit
Beschle Gran Cru Carenero Superior 70%




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0