Påväg att bli sjuk?

Känns inge kul att vara mig idag. Så här lite självömkligt. Efter att jag lämnat lillan på dagis och jag själv ätit en stor tallrik med fil, blåbärssylt och flingor ställde klockan på 11. Somnade. Vaknade av klockan och kände mig allt annat än utvilad. Låg kvar. Till strax efter 14. Jag har huvudvärk, mår illa och det där dumma trycket i bäckenet som gör att jag haltar ibland. Ute stormar det, blåser och är blött. Inte ens hunden har stigit upp. Fått i mig lite att äta nu och undrar vad jag ska göra. Kroppen saknar energi och huvudet saknar viljan att ta tag i något.

 

Försöker tänka positivt och att det faktiskt inte alls är direkt synd om mig, men hjärnan orkar inte tänka mer än en kort stund i taget. Nej, hoppas den massiva mängd socker jag hade i teet kickar in snart.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0