Lollos gåva!



För en vecka sedan var sambon på möte angående fotbollen i Kristinehamn. Så jag hängde med, och träffade Lollo en stund. Nära två timmar gick grymt fort, och de spenderades med att bara pratade och pratade... och pratade... Fick en jätte söt present, eller ja, tre stycken.

En väldigt genomtänkt present! Under de två år vi gick i skolan så stal jag nämligen allas kaffe och tekoppar för att värma händerna. Jag är väldigt frusen utav mig. Så nu fick jag en kopp i modell gigantisk. Allvarligt talat så är koppen i klass med en kruka! Fick även ett paket med löste - green mango, och en tesil med ett litet hjärta.



Tändsticksasken är bara för att ni ska förstå storleken...



Kommentarer
L

vilka härliga färger på muggen!

2011-12-27 @ 12:40:34
Lollo

Glad att du blev glad, Gott nytt år till dig och familjen. Kram

2011-12-31 @ 13:52:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0