I bakstugan



Pysslat lite med hemmagjorde presenter i ett par dagar, sk gå bort presenter. Det har blivit maränger, kolasås, inslagen kola, knäckebröd och bountybollar. Höll på med chokladen imorse.



 

Har redan använt en hel 200 grams chokladkaka. Men när jag skulle dekorera med mörk choklad så fanns det endast ljus! Hittade en mörk blockchoklad som jag fick från Sonia. Så räddare-i-nöden-titeln kan alltså tilldelas henne. Tack! Med både jeans och choklad. Det är kompis det!



Spritsen baktände... synd att det var just blockchoklad annars kunde det ha blivit en lycklig stund ändå. Men det är inte så gott. Sambon kom och slickade förtjust på slickepotten. Innan hans smaklökar hann känna sa jag att det var block. Och att den var mörk. Han gillar inte mörk choklad. Hans äcklade min gottgjorde spritsens vulkanutbrott, för den var oslagbar!



Lillan fick ett par legokartonger i julklapp. Nu är själva legot tillsammans med resten av samlingen och kartongen fick bli mitt stativ.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0