Aktiv

Jag skapade just en ny kategori.
Aktiv fick den heta. Ni får gå i och kika!


"Jag är som bekant nyfiken av mig, och här visar jag upp lite av det jag testar på.
För att inspirera andra såväl som mig själv under extra lata dagar.
 Det är lite vad jag gjort/gör, köp av utrustning, tips och även frågor till er.
Ska försöka få med allt.."


Jag gick igenom de senaste månaderna, och fick nog med det mesta från det.
Jag vet att jag glömmer skriva in saker jag gjor, men ska skärpa mig lite....

I torsdags var en fruktasvärt jobbigt vattegympa pass, igår klättring, idag Bodaborg.

Nu fick jag in lite iallafall. Känns i kroppen hur som helst.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0