Libero ger bebissug

Såg just liberos senaste reklam. Den med massa "nya" bebisar. De som är några timmar eller någon dag gamla.
Herregud, jag blir jämt så bebis sugen när jag ser den!

Ärligt talat. För nästa barn tror jag man kommer uppskatta bebis tiden så mycket mer!

Fast nr 2 kommer inte ännu.
Skolan ska gås lart först, och hormonspiral ut och så tar det kanske sin lilla tid innan det går.
Om det ens går. Man vet ju aldrig.

Har tänkt mycket på förlossningen den senaste tiden.
Usch för den. Pratade med "kollegan" förut om det. Han var lite fundersam över det här med
förlossningsdepression. Jag hade en allvarlig sådan.

Kommer vara mer uppmärksam nästa gång. Och påminna andra om det också.

Sen hoppas jag på att graviditet nr 2 går mycket lättare.
Spenderade mycket tid på alla fyra över porslinsstolen. Eller i rabatten... Eller vart lite som...




Liberos blöjor är föresten de bästa blöjorna. Testade många varianter i morgon, men nu är det endast det märket.
Deras poängshop är också bra, har en suverän pyjamas därifrån.
Så småbarnsföräldrar och blivande föräldrar, missa inte den, eller att kika efter startpaketet.




Kommentarer
Svarttusch

Liberoreklamen är farlig. Till och med Charlie sitter och "ojar" sig över de söta bebisarna :)

2011-03-04 @ 08:33:25
URL: http://svarttusch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0